Каталог товарів

Поламався iPad? - Чи не чини, візьми новий!

Категорії
: Поламався iPad? - Чи не чини, візьми новий!
06.06.2012

Ні для кого не секрет, що техніка Apple погано піддається модернізації, особливо з боку користувачів. і від покоління до покоління наші улюблені « яблука » все складніше і складніше не лише лагодити, але навіть розкривати. Блогер Метт Бернс вирішив розібратися, як до цього ставитися.

« Добре це чи погано, ми живемо в суспільстві, що відкидає зламані речі. Часи заміни згорілого двигуна в блендері пройшли. Далеко не всі побутові прилади підлягають домашньому ремонту або навіть лагодження в майстерні. HD-телевізори, мікрохвильові печі, навіть столярні інструменти, придбані в будівельних супермаркетах, замінюються при поломці   — відновленню не підлягають. Настільні комп'ютери   — основне виключення з цього правила. Однак перехід на одноразову техніку дозволив виробникам більше займатися інноваціями, ніж підтримкою старих виробів. Вони дійсно вже не роблять речі такими, як раніше, але, може це і добре.

Не так давно неабияк наробив галасу відеоролик блогу iFixit, в якому новий iPad за шкалою користувальницької ремонтопридатності отримав всього два бали з десяти. iMore пішов ще далі, заявивши, що Apple повинна дати користувачеві можливість самостійно проводити ремонт планшета. Обидва ресурсу відзначили, що сильно приклеєне до панелі переднє скло значно підвищує ймовірність тріщини екрану (при знятті лицьовій панелі пристрою   — прим. Ред.). Це погано для старомодних ремонтних майстерень, але відмінно для споживача.

Така стратегія « Еппл » почалася з Айфона . Ще до його релізу компанія зменшила виробничий період на випуск айпод, коли відносно нові моделі почали виходити кожні 9 – 12 місяців протягом декількох останніх років. Айпод вже точно ніколи не був придатний до сервісної лагодження, і тому Apple ніколи не включала інструкції з демонтажу в керівництво користувача. Втім, пристрій цілком можна було розібрати. Люди, які знали, як замінити в айпод вінчестер або колесо прокрутки, в момент розбагатіли.

Така ж історія трапилася з першими айфон. В принципі, при великому бажанні будь-хто міг замінити сіла батарею, хоч це і розцінювалося, як несанкціоноване втручання в телефон. Закінчилося все тим, що « фруктова » компанія замість того, щоб витрачати 30 хвилин на вирішення проблеми з акумулятором, просто почала замінювати їх прямо в Apple Store   — зручне і для компанії і для споживача рішення.

Безліч пристроїв типу iPhone, iPad і навіть MacBook Pro просто замінялися в магазинах Apple. Це призводило в замішання нічого не підозрюють клієнтів, впевнених, що витратять в Genious Bar півдня, чекаючи, поки їх телефон відремонтують,   — це було нормою у мобільних операторів. Але немає, натомість через 10 хвилин клієнти виходили з новими айфон. Час   — гроші. А Apple любить гроші.

Уявіть собі Apple Store 30 років тому. Це був би рай для ботанів. Покручена техніка, що лежить на столах, завалених тліючим паяльниками і набитими всяким електронним мотлохом контейнерами. &Laquo; Еппл » ;, як і багато інших « залізні » компанії того часу, витрачала на розвиток приблизно стільки ж грошей і часу, скільки йшло на сервісне обслуговування.

А деякі компанії так роблять і досі. Споживча електроніка   — непростий бізнес, якщо продукція передбачає технічну підтримку. Це одна з причин, по якій з HP пішов гендиректор Лео Апотекер, який намагався не дати своїй команді вплутатися в цю гру. Це, по крайней мере на його думку, зберегло б компанію з 70-річною історією.

Наступний iPhone повинен бути більше Айпад , ніж айпод; тобто бути набагато складніше в обслуговуванні. У ньому буде набагато складніше замінити тріснутий екран або акумулятор, що сів. Це передбачуваний хід означатиме, що компанія, швидше за все, замінить ще більше айфонів, чим порадує своїх шанувальників. Але в розбиранні цих пристроїв все ще немає нічого неможливого. iFixit та інші серйозні железячнікі візьмуться за розтин, тільки щоб покритикувати Apple за складності з ремонтом. Вам це може не подобатися, але такі ось справи. Apple, виробляє і продає продукцію для більш широкої аудиторії, ніж будь-яка інша компанія, тому що рухається вперед, а не живе в минулому ».

Джерело: TechCrunch .