Каталог товарів

Поламався iPad? - Чи не чини, візьми новий!

Категорії
06.06.2012

Ні для кого не секрет, що техніка Apple погано піддається модернізації, особливо з боку користувачів. і від покоління до покоління наші улюблені « яблука » все складніше і складніше не лише лагодити, але навіть розкривати. Блогер Метт Бернс вирішив розібратися, як до цього ставитися.

« Добре це чи погано, ми живемо в суспільстві, що відкидає зламані речі. Часи заміни згорілого двигуна в блендері пройшли. Далеко не всі побутові прилади підлягають домашньому ремонту або навіть лагодження в майстерні. HD-телевізори, мікрохвильові печі, навіть столярні інструменти, придбані в будівельних супермаркетах, замінюються при поломці   — відновленню не підлягають. Настільні комп'ютери   — основне виключення з цього правила. Однак перехід на одноразову техніку дозволив виробникам більше займатися інноваціями, ніж підтримкою старих виробів. Вони дійсно вже не роблять речі такими, як раніше, але, може це і добре.

Не так давно неабияк наробив галасу відеоролик блогу iFixit, в якому новий iPad за шкалою користувальницької ремонтопридатності отримав всього два бали з десяти. iMore пішов ще далі, заявивши, що Apple повинна дати користувачеві можливість самостійно проводити ремонт планшета. Обидва ресурсу відзначили, що сильно приклеєне до панелі переднє скло значно підвищує ймовірність тріщини екрану (при знятті лицьовій панелі пристрою   — прим. Ред.). Це погано для старомодних ремонтних майстерень, але відмінно для споживача.

Така стратегія « Еппл » почалася з Айфона . Ще до його релізу компанія зменшила виробничий період на випуск айпод, коли відносно нові моделі почали виходити кожні 9 – 12 місяців протягом декількох останніх років. Айпод вже точно ніколи не був придатний до сервісної лагодження, і тому Apple ніколи не включала інструкції з демонтажу в керівництво користувача. Втім, пристрій цілком можна було розібрати. Люди, які знали, як замінити в айпод вінчестер або колесо прокрутки, в момент розбагатіли.

Така ж історія трапилася з першими айфон. В принципі, при великому бажанні будь-хто міг замінити сіла батарею, хоч це і розцінювалося, як несанкціоноване втручання в телефон. Закінчилося все тим, що « фруктова » компанія замість того, щоб витрачати 30 хвилин на вирішення проблеми з акумулятором, просто почала замінювати їх прямо в Apple Store   — зручне і для компанії і для споживача рішення.

Безліч пристроїв типу iPhone, iPad і навіть MacBook Pro просто замінялися в магазинах Apple. Це призводило в замішання нічого не підозрюють клієнтів, впевнених, що витратять в Genious Bar півдня, чекаючи, поки їх телефон відремонтують,   — це було нормою у мобільних операторів. Але немає, натомість через 10 хвилин клієнти виходили з новими айфон. Час   — гроші. А Apple любить гроші.

Уявіть собі Apple Store 30 років тому. Це був би рай для ботанів. Покручена техніка, що лежить на столах, завалених тліючим паяльниками і набитими всяким електронним мотлохом контейнерами. &Laquo; Еппл » ;, як і багато інших « залізні » компанії того часу, витрачала на розвиток приблизно стільки ж грошей і часу, скільки йшло на сервісне обслуговування.

А деякі компанії так роблять і досі. Споживча електроніка   — непростий бізнес, якщо продукція передбачає технічну підтримку. Це одна з причин, по якій з HP пішов гендиректор Лео Апотекер, який намагався не дати своїй команді вплутатися в цю гру. Це, по крайней мере на його думку, зберегло б компанію з 70-річною історією.

Наступний iPhone повинен бути більше Айпад , ніж айпод; тобто бути набагато складніше в обслуговуванні. У ньому буде набагато складніше замінити тріснутий екран або акумулятор, що сів. Це передбачуваний хід означатиме, що компанія, швидше за все, замінить ще більше айфонів, чим порадує своїх шанувальників. Але в розбиранні цих пристроїв все ще немає нічого неможливого. iFixit та інші серйозні железячнікі візьмуться за розтин, тільки щоб покритикувати Apple за складності з ремонтом. Вам це може не подобатися, але такі ось справи. Apple, виробляє і продає продукцію для більш широкої аудиторії, ніж будь-яка інша компанія, тому що рухається вперед, а не живе в минулому ».

Джерело: TechCrunch .


Вас також може зацікавити: iphone 8 купити України .

Створення гаджетів, які не підлягають технічному обслуговуванню користувачем,   — одна з кращих речей, які зробила Apple.

Моя столярна майстерня заставлена ​​величезним обладнанням, які залишилися ще від прадіда. Моєму верстата Delta скоро стукне 35 років, а відрізного верстата майже 60. Моїй « крохотуля » грунтофрези Troy-Bilt   — 40 років. Завдяки кільком годинах уваги і турботи в рік, всі вони як і раніше працюють, як чемпіони, хоча я якось влітку витратив купу часу на ремонт двигуна фрези. Але iPad НЕ циркулярка. Apple прийняли мудре рішення почати випуск пристроїв з передбачуваним терміном життя, близьким до сьогоднішнього циклу поновлення моделей. Коротше кажучи, Айпад не потрібно залишатися в спадок майбутнім поколінням.

Як власник різних старих інструментів, я згоден, що так думати трохи сумно. Айпад цього року повинні, хоча б теоретично, залишатися класними девайсами ще кілька років. Їх « залізо » не стане гірше. Адже там немає обертового жорсткого диска, який зноситься або зламається, та й LCD-екран збереже свою яскравість на десятиліття. Повертаючись до аналогії про інструменти, планшет не вимагає заміни ременя кожні 5 років.

В даний час фокус споживчої електроніки зміщується з традиційних персональних комп'ютерів, де сам термін ПК ставився до збірних машинам. Чи не персональні комп'ютери, а iPad і його « Андроїдні » брати є головною силою в цьому чудовому новому світі цифрової техніки. Сама природа цього нового світу змушує замінювати товари, а не вкладатися в їх тривалість життя. Без швидкого обороту покупок інноваційний цикл буде сповільнюватися і, можливо, призведе до швидкорослому руху до всецілої колапсу.

Так, я тим самим припустив, що якби Apple зробила iPad ремонтованих, планшети не досягли б успіху . Інновації підживлюються прибутком. Без прибутку компанії не можуть інвестувати в дослідження і розробки. Якщо ви не будете купувати по новому планшету кожні кілька років, прибутку будуть скорочуватися і викликати уповільнення нововведень.

Такі компанії, як Apple, не роблять гроші на сервісі. Вони роблять гроші, тільки коли продають вам новий товар. Добре це чи погано, але такий світ споживчої електроніки.

Критики праві: iPad   — це великий iPhone (або, якщо хочете, iPod Touch). В Apple зовсім не очікують, що власники будуть замінювати свої Айпад і Айфони щорічно. На відміну від Samsung і Motorola, у Apple цикл випуску товарів дуже повільний і методичний; це дозволяє власникам не тільки повністю насолодитися своїми пристроями, але і порядком втомитися від них. Абсолютно нові моделі випускаються далеко не кожен рік. Apple дозволяє своїм продуктам постаріти, перш ніж замінити їх на щось дійсно нове. І хоча « Еппл » не сподівається продавати новий девайс кожному споживачеві щорічно, в компанії все ж сподіваються продавати їх кожні два-три роки   — саме тому їх продукти не має сенсу лагодити.