Рада з OS X: Для тимчасового зберігання інформації використовуйте робочий стіл
Команди копіювання і вставки дуже корисні цю хвилину, коли ви працюєте за все з двома програмами. А що якщо скопійований фрагмент даних знадобиться пізніше, і таких фрагментів багато — який буфер обміну впорається з таким завданням? Відповідь очевидна.
Якщо вам дійсно часто доводиться працювати відразу з декількома документами або файлами, між якими постійно відбувається якийсь обмін даними, стандартного буфера обміну, звичайно, не вистачить. Однак не поспішайте шукати програми для множинного запам'ятовування скопійованої інформації. Можливо, вам цілком вистачить робочого столу на вашому Макінтош.
Як це працює … Виділивши якийсь фрагмент даних — просто текст або текст з таблицею — НЕ викликайте команду копіювання виділеного фрагмента. Замість цього перетягніть виділення з вікна програми, в якою ви працюєте, на робочий стіл.
Відразу ж з'явиться новий файл з іконкою в виді квадратного листка паперу. Якщо клацнути на це листку і натиснути клавішу пробілу (виклик функції швидкого перегляду), ви побачите тільки що виділений фрагмент інформації, який OS X ще й постарається відобразити максимально близько до оригіналу.
Зверніть увагу, що в « скопійованому » текстовому фрагменті збереглася початкова структура тексту, включаючи таблицю.
Коли вам знадобиться збережена таким чином інформація, просто перетягніть цей файлик в вікно потрібної програми — і отримаєте всі дані, немов ви тільки що скопіювали і вставили через системний буфер обміну. Звичайно, різні додатки по-різному будуть інтерпретувати вставляються дані, але як мінімум збережеться їх текстова частина.
При цьому, зауважте, скільки б ви не скопіювали інших даних, той самий фрагмент залишиться на робочому столі, поки ви не видаліть його в Корзину. І таким чином можна зберегти стільки фрагментів, скільки вам потрібно. Головне, щоб на всі ці « вирізки » вистачило робочого столу. :)