Каталог товарів

Знаменитий позивний: історія звукового сигналу «Маримба 158»

Категорії
: Знаменитий позивний: історія звукового сигналу «Маримба 158»
14.03.2017
Цей « позивний » ви добре знаєте, навіть якщо у   вас поки ще немає ай-девайса, але   ви давно дружите з Маками. Хоча якщо у   вас є Айфон або Айпад   — це вічний супутник при одержанні не   тільки текстових повідомлень. А   між тим звук цей   — справжній ветеран!

Цей « позивний » ви добре знаєте, навіть якщо у   вас поки ще немає ай-девайса, але   ви давно дружите з Маками . Хоча якщо у   вас є Айфон або Айпад   &mdash ; це вічний супутник при одержанні не   тільки текстових повідомлень. А   між тим звук цей   — справжній ветеран!

Цією історією поділився Келлі Джеклін, давній розробник Apple-програм, який колись допомагав в   створенні стандартного звуку про   отриманні есемесок для   iPhone   — всі його знають під   назвою Тризвук (Tritone) .

Все почалося ще в   1998   року, майже за 10   років до   того, як перший Айфон побачив світло. В   той час Джефф Роббин, Білл Кінкейд і   Дейв Хеллер почали свою роботу над   програмним MP3-плеєром під   назвою SoundJam MP. Якщо вам знайоме це назва, то неспроста: в   2000-м Apple купила цей проект і   створила на   його основі iTunes.

Але   це сталося за рік до   придбання SoundJam: в   +1999   році Джефф Роббин запитав Джекліна, чи може   той створити звук, який повідомляв би користувача про   завершенні запису CD-болванки. Джеклін був музикантом-аматором, а   тому погодився допомогти і   взявся експериментувати з   різними звуками.

Я шукав щось « просте » ;, що приваблювало б увагу користувача. Мені здавалося, що проста послідовність нот, зіграних на   інструменті з   чистим звуком, могла б залишатися помітною на   тлі звичного шуму будинку або   на   роботі. Так що у   мене було два завдання: вибрати інструмент і   підібрати послідовність нот.

В   той час я був схиблений на   звуці марімби і   калімбаса, тому в   справу пішли обидва інструменту. До   того ж я прошерстил звуковий банк SW1000G, і   звучання трьох інструментів мені сподобалося. Це були арфа, кото (японська цитра) і   струнний звук піццикато (це коли скрипаль щипає струни, а  , не   водить по   ним смичком).

Джеклін згадує, що йому потрібен був простий звук, тому в   придуманих їм звуках було   більше чотирьох нот. Більш того (меломанам це сподобається), Джеклін також хотів придумати звук зі   щасливими вібраціями, тому він експериментував виключно « з   нотами в   мажорній гамі, фокусуючись на   I, ​​III, IV, V і   VIII » октавах.

В   підсумку беззастережно кращим був визнаний звук під   назвою 158-marimba.aiff. Саме їм і   озвучили завершення процесу запису диска в   SoundJam MP, а   коли Apple придбала цю програму, то і   її звук перекочував в   iTunes.

Автору « маримбах 158 » було дуже приємно дізнатися, що за   закінченню стількох років, його звук виявився серед стандартних сигналів на   айФоні, коли той вийшов в   світло в   2007   року.

Уявіть моє здивування, коли з'явився Айфон, і   стандартним звуком отримання текстокового повідомлення стала … моя « Маримба – 158 » ;, яку розумно (хоч і  , не   занадто точно, з   точки зору музичної теорії) назвали « тризвуками » ;. Час йде, а   цей звук став знаковим, його чутно на   ТВ і   в   кіно, і   він став міжнародним позначенням « у   вас текстове повідомлення » ;. Клас! Хто б міг подумати!

P. S. А маримба/тризвук як і раніше звучить на   « яблучних » пристроях, через 18 років …

Читати далі...