Містер Макінтош, якого ніколи не було


Наскільки цікавим б ні був класний продукт, набагато цікавіше історія його появи: за кадром залишається стільки всього класного! Саме тому ми і публікуємо « Хроніки Макінтоша » ;, на сторінки яких потрапила і історія цього невловимого чоловічка.
Лютий 1982 року.
Розповідає Енді Херцфельд .
Стів Джобс часто проходив повз старого офісу команди Макінтоша в « Вежах Тексако » — подивитися, що у нас нового, а ми зазвичай показували свої напрацювання. Часом він злився з якого-небудь приводу, але іноді спалахував якої-небудь нової ідеєю.
Якось увечері я один сидів в офісі, коли він увірвався з вигуками про спалаху натхнення.
— Містер Макінтош! У нас повинен бути Містер Макінтош!
— Хто такий Містер Макінтош? &Nbsp; — поцікавився я.
— Містер Макінтош — загадковий чоловічок, який живе в кожному Макінтош. Він виникає дуже рідко, коли ти чекаєш цього менше всього, підморгує тобі і знову пропадає. Це буде відбуватися так швидко, що ти навіть не будеш впевнений, чи бачив його взагалі. Для легенди Містера Макінтоша ми розкидаємо посилання на нього в наших посібниках, і ніхто не дізнається, він справжній чи немає.
Для інженерів на кшталт мене це завжди було заповітною мрією вбудувати в програму який-небудь « піратський код » ;, і ось переді мною стояв співзасновник і голова ради директорів, який підбивав мене на реальне божевілля. Я з жаром почав витягати з нього подробиці. Де Містер Макінтош повинен виникати? Як часто? Що він повинен робити, коли з'являється?
— Кожну одну або дві тисячі разів, коли ти відкриваєш меню, замість звичайних команд ти бачиш Містера Макінтоша, що звисає з цього самого меню. Він махає тобі рукою, а потім швидко пропадає. Ти захочеш його повернути, але у тебе не буде ніякої можливості.
Я захопився цією ідеєю і пообіцяв, що обов'язково реалізую Містера Макінтоша, але пізніше, оскільки потрібно було зробити ще дуже багато більше основних речей. Стів розповів ідею в відділі маркетингу і несподівано найняв французького художника Фолона для кількох начерків Містера Макінтоша (саме його малюнок ви бачите на титульної ілюстрації — прим. Ред.). Я теж попросив свою шкільну подругу Сьюзан Кер (тоді вона ще не працювала в Apple) накидати пару анімацій Містера Макінтоша.
Основну частину системного ПО Макінтоша потрібно було упакувати в 64-кілобайтні ROM-пам'ять, і по міру просування розробок і зростання системи вільного місця ставало все менше і менше. І раптом стало ясно, що нам ніколи не вмістити в ROM ’ e картинки Містера Макінтоша, але в той момент я ще не хотів здаватися.
Я створив програму, яка малювала меню в спеціальної області основної пам'яті, поміченої як MrMacHook (від англ. Фрази Mister Macintosh Hook — « обробник переривань імені Містера Макінтоша » , прим. ред.) в якості адреси процедури. Якщо процедура присутній, вона викликається з параметрами, які дозволяють їй намалювати блок меню і в кінці повідомити результат менеджеру меню. Використовуючи цей фрагмент коду, в будь-якої програми або системному модулі при бажанні можна було б реалізувати Містера Макінтоша (або, може, його злісного двійника).
Але я не впевнений, зважився чи хто-небудь створити Містера Макінтоша або хоча б використовувати MrMacHook для чогось путнього.
Енді Херцфельд — американський вчений і винахідник, який з +1979 по 1984 рік брав участь в розробці програмного забезпечення для « Макінтош » ;. Після відходу з Apple в різні роки заснував три компанії, а в 2005 році прийшов на роботу в Google. Саме Херцфельд зіграв ключову роль в розробці « кіл » соціальної мережі Google +.
Джерело: Folklore.org .