Каталог товарів

Містер Макінтош, якого ніколи не було

Категорії
06.08.2013

Наскільки цікавим б ні   був класний продукт, набагато цікавіше історія його появи: за кадром залишається стільки всього класного! Саме тому ми і   публікуємо « Хроніки Макінтоша » ;, на   сторінки яких потрапила і   історія цього невловимого чоловічка.

Лютий 1982   року.
Розповідає Енді Херцфельд .

Стів Джобс часто проходив повз старого офісу команди Макінтоша в « Вежах Тексако »   — подивитися, що у   нас нового, а   ми зазвичай показували свої напрацювання. Часом він злився з   якого-небудь приводу, але   іноді спалахував якої-небудь нової ідеєю.

Якось увечері я один сидів в   офісі, коли він увірвався з   вигуками про   спалаху натхнення.

— Містер Макінтош! У   нас повинен бути Містер Макінтош!

— Хто такий Містер Макінтош? &Nbsp; — поцікавився я.

— Містер Макінтош   — загадковий чоловічок, який живе в   кожному Макінтош. Він виникає дуже рідко, коли ти чекаєш цього менше всього, підморгує тобі і   знову пропадає. Це буде відбуватися так швидко, що ти навіть не   будеш впевнений, чи бачив   його взагалі. Для   легенди Містера Макінтоша ми розкидаємо посилання на   нього в   наших посібниках, і   ніхто не   дізнається, він справжній чи   немає.

Для   інженерів на кшталт мене це завжди було заповітною мрією вбудувати в   програму який-небудь « піратський код » ;, і   ось переді мною стояв співзасновник і   голова ради директорів, який підбивав мене на   реальне божевілля. Я з   жаром почав витягати з   нього подробиці. Де Містер Макінтош повинен виникати? Як часто? Що він повинен робити, коли з'являється?

— Кожну одну або   дві тисячі разів, коли ти відкриваєш меню, замість звичайних команд ти бачиш Містера Макінтоша, що звисає з   цього самого меню. Він махає тобі рукою, а   потім швидко пропадає. Ти захочеш його повернути, але   у   тебе не   буде ніякої можливості.

Я захопився цією ідеєю і   пообіцяв, що обов'язково реалізую Містера Макінтоша, але   пізніше, оскільки потрібно було зробити ще дуже багато більше основних речей. Стів розповів ідею в   відділі маркетингу і   несподівано найняв французького художника Фолона для   кількох начерків Містера Макінтоша (саме його малюнок ви бачите на   титульної ілюстрації   — прим. Ред.). Я теж попросив свою шкільну подругу Сьюзан Кер (тоді вона ще не   працювала в   Apple) накидати пару анімацій Містера Макінтоша.

Основну частину системного ПО   Макінтоша потрібно було упакувати в   64-кілобайтні ROM-пам'ять, і   по   міру просування розробок і   зростання системи вільного місця ставало все менше і   менше. І   раптом стало ясно, що нам ніколи не   вмістити в   ROM ’ e картинки Містера Макінтоша, але   в   той момент я ще не   хотів здаватися.

Я створив програму, яка малювала меню в   спеціальної області основної пам'яті, поміченої як MrMacHook (від англ. Фрази Mister Macintosh Hook   — « обробник переривань імені Містера Макінтоша » , прим. ред.) в   якості адреси процедури. Якщо процедура присутній, вона викликається з   параметрами, які дозволяють їй намалювати блок меню і   в   кінці повідомити результат менеджеру меню. Використовуючи цей фрагмент коду, в   будь-якої програми або   системному модулі при бажанні можна було б реалізувати Містера Макінтоша (або, може, його злісного двійника).

Але   я не   впевнений, зважився чи   хто-небудь створити Містера Макінтоша або   хоча б використовувати MrMacHook для   чогось путнього.

Енді Херцфельд   — американський вчений і   винахідник, який з   +1979   по   1984   рік брав участь в   розробці програмного забезпечення для « Макінтош » ;. Після відходу з   Apple в   різні роки заснував три компанії, а   в   2005   році прийшов на   роботу в   Google. Саме Херцфельд зіграв ключову роль в   розробці « кіл » соціальної мережі Google +.

Джерело: Folklore.org .