Каталог товарів

«Осел» за підписом Білла Гейтса

Категорії
: «Осел» за підписом Білла Гейтса
24.07.2013
Apple завжди славилася своєю амбітністю і   нетерпимістю до   половинчастим і   відверто сирим рішенням. Тому реакція « яблучних піратів » на   першу « пі-сішку » була цілком очікувана: великий конкурент лише зміцнив їх впевненість в   успіху Макінтоша.   :)

Apple завжди славилася своєю амбітністю і   нетерпимістю до   половинчастим і   відверто сирим рішенням. Тому реакція « яблучних піратів » на   першу « пі-сішку » була цілком очікувана: великий конкурент лише зміцнив їх впевненість в   успіху Макінтоша.  :)

Серпень 1981   року.
Розповідає Енді Херцфельд

Перша версія IBM PC була представлена ​​в   серпні 1981   року. Apple відповіла на   ця подія рекламою в « Уолл-стріт Джорнал » під   заголовком « Вітаємо, IBM. Серйозно » ;. Хоча Стів Джобс не   схвалював зайві витрати, він дозволив команді Мака купити один з   перших зразків, щоб розібрати його і   оцінити вміст. Коли продажі стартували, ми купили один комп'ютер і   принесли його в   лабораторію.

Немає потреби говорити, що нас він не   занадто вразив. Дивлячись на   те, яким був Макінтош вже тоді (за 3,5   року до   випуску   — прим. Ред.), В   день свого виходу PC вже виглядав архаїчним раритетом. В   дизайні апаратної частини ледь вловлювалося хоча б мала частка геніальності Воза: десятки мікросхем   — і   ні   однієї родзинки. Процесор 8088   був порівнянний з   6502-м, але   попросту примеркав на   фоні 68000-го, який ми використовували в   Маке.

Але   самої незграбною частиною машини було програмне забезпечення. MS-DOS виглядала, немов клон більш старої системи CP/M, і   навіть демо-програми виглядали дивно. Особливо страшними виявилися встановлені на   комп'ютері гри, які були написані на   бейсике.

Найбільш жахливою була гра Donkey (з   англ. &Laquo; осів »)   — гонки з   поганий графікою. В   цій грі потрібно було вести автомобіль уздовж повільно прокручуваному і   погано намальовані « дороги » ;, а   по   натискання на   клавішу пробілу машина робила дивні рухи. Час від часу на   екрані з'являлася бура пляма, яка, по   як видно, представляла собою осла, що вийшов на   середину дороги. Якщо вчасно не   натиснути на   пробіл   — автомобіль врізався в   осла, і   гра закінчувалася.

Схоже, так Donkey виглядала вже після того, як в неї зіграли розробники Макінтоша: осел уже не такий бурий. :)

Ми зійшлися на   думці, що сама ідея гри була настільки ж погана, як і   її реалізація. Оскільки вона була написана на   бейсике, можна було подивитися її вихідний код. І   уявіть наше здивування, коли в   початку коду ми побачили коментарі, де були вказані автори цієї іграшки: Білл Гейтс і   Нейл Конза. Нейл був блискучим молодим хакером, якого я знав по   роботі над   Apple II (пізніше він став провідним техніком Microsoft по   розробці програм для   Мака). Але   особливо нас здивувало, що в   співавторів цієї абсолютно моторошної іграшки виявився співзасновник Microsoft, який навіть захотів залишити своє ім'я в   вихідному коді.

Енді Херцфельд   — американський вчений і   винахідник, який з   +1979   по   1984   рік брав участь в   розробці програмного забезпечення для « Макінтош » ;. Після відходу з   Apple в   різні роки заснував три компанії, а   в   2005   році прийшов на   роботу в   Google. Саме Херцфельд зіграв ключову роль в   розробці « кіл » соціальної мережі Google +.

Джерело: Folklore.org .

Читати далі...