Як назвати шрифт, або Міста світового класу
Про тому, наскільки ретельно опрацьовувалася кожна дрібниця першого Макінтоша, ви вже
Сьюзан Кер .
Мені пощастило потрапити в групу Macintosh в якості графічного дизайнера. Однією з цікавих сторін цієї роботи була розробка екранних шрифтів. Це було особливо приємним, оскільки Макінтош вмів відображати пропорційні шрифти — в історію йшла тиранія моноширинних алфавітів з їх вузькими m і широкими i.
Першим створеним для Мака став системний жирний шрифт без зубчастих діагоналей, який спочатку називався Elefont. Але потрібно було ще розробити багато інших шрифтів, так що ми підшукували набір привабливих, з чимось пов'язаних імен. Я зустрілася з Енді Херцфельд у школи в передмісті Філадельфії, і ми почали називати шрифти по іменах зупинок електрички уздовж лінії Paoli Local: Overbrook, Merion, Ardmore і Rosemont. Тільки шрифт Ransom вибивався з загальної системи: це був шрифт, що імітує розколоту букви, немов вони були вирізані з листи якогось викрадача.
Одного разу в кімнату програмних розробників зайшов Стів Джобс — він часто так робив під кінець робочого дня. Поглянувши на імена шрифтів, він насупився. &Laquo; Що це за назви? &Raquo; — запитав він, і ми розповіли про зупинки на Paoli Local.
« Ну, — прорік він, — ідея з містами хороша, але тільки не маленькі містечка, про яких ніхто не чув. Це повинні бути міста світового класу ! &Raquo;
Кілька найбільш відомих шрифтів, розроблених Сьюзан Кер для першого Макінтоша. Деякі з них живуть в OS X донині.
Ось так і отримали свої назви Chicago (Elefont), New York, Geneva, London, San Francisco (Ransom), Toronto і Venice (рукописний Білла Аткінсона).
Джерело: Folklore.org .