На широкі екрани вийде перший голлівудський фільм, повністю змонтований в Final Cut Pro X


Коли в 2011 році вийшла Final Cut Pro X, багато професіоналів страшно обурилися: адже Apple переписала програму практично з нуля, прибравши багато звичних інструменти. Але зараз Apple може похвалитися остаточним поверненням в « велике кіно ».
На наступного тижня в кінотеатрах почнеться показ авантюрної комедії « Фокус » з Уіллом Смітом і Марго Роббі. Це перший голлівудський фільм, який цілком і повністю був змонтований в Final Cut Pro X . Незважаючи на свої професійні коріння, це додаток разюче відрізняється від своєї попередниці, Final Cut Pro 7: його інтерфейс настільки спростили, а інструментарій настільки звузився, що багато в серцях назвали « десятку » iMovie Pro, категорично відмовившись приймати новинку в як інструмент для професійного відеомонтажу.

В протягом наступних трьох років Apple поступово нарощувала функціональність FCP X, повертаючи в програму колишні інструменти і додаючи нові. І ось зараз виробнича команда « Фокуса » переконана, що за такої Final Cut Pro варто майбутнє кіновиробництва.
За словами режисерів комедії Гленна Фікарра і Джона Рекуа, швидкість роботи стала однією з основних причин, по яким для постобработки вибрали Final Cut Pro X, а , не Adobe Premiere або Avid — як ні хотіли віддати перевагу іншим додаткам, але вкладена в них концепція вже давно застаріла.

Як пишеться на сайті Apple.com , основна робота велася на восьмиядерних Mac Pro, спільно з системою Light Iron, яка отримувала з пам'яті кінокамер відзнятий матеріал і передавала з всіма метаданими для ; обробки на Mac Pro. Примітно, що чорновий матеріал команда могла дивитися з своїх iPad через спеціальний додаток — НЕ завантажуючи його на комп'ютер.
Те, як Final Cut працює з метаданими, і як упорядковано і позначаються тегами фрагменти, стало ще одним фактором, що вплинув на вибір Final Cut Pro X. Джон Рекуа так коментує цю особливість програми:
« Я міг сказати: „ В цьому кадрі я хочу дивитися на Уілла збоку &ldquo ;. А оскільки навіть на його імпровізації були розставлені спеціальні теги, ми могли швидко відфільтрувати зайві матеріали і знайти потрібні шматки. Тобто у пошуку взагалі безмежні можливості. Ми могли так швидко і часто міняти напрямок роботи, що у час монтажу виникала думка: зараз ми з нуля перепишемо весь фільм ».
Режисерам стрічки також дуже сподобалася « магнітна » функція монтажної стрічки, яка дозволяє вільно пересувати відеофрагменти, які не розриваючи загальний відеоряд. Як сказав Фікарра, це дозволило зробити всю роботу в три рази швидше.
Маленький нюанс: вступні титри « Фокуса » були цілком створені з допомогою стандартного текстового інструменту FCP X, що для кіновиробництва велика рідкість.
В цілому команда « Фокуса » використовувала програми і плагіни, доступні кожному, хто купить Final Cut Pro X через Mac App Store. &Laquo; Більше немає ніяких секретних інструментів, — сказав один з провідних учасників команди « Фокуса » Сем Местмен, — все, що роблять великі хлопці, можете зробити і ви ».
Програма Final Cut Pro X, а також пов'язані з ній додатки Motion і   Compressor сумісні зі всіма комп'ютерами Apple Mac , з ; яких найбільш рекомендованими є Mac Pro , iMac і MacBook Pro з дисплеєм Retina.
Всі комп'ютери Apple ви можете купити в будь-якому магазині iStore , а також в інтернет-магазині iStore .ua .
Приємних покупок і успіхів в відеомонтаж! &Nbsp;:)