Гуру промдизайна Дітер Рамс: «Мій комп'ютер був би схожий на комп'ютер Apple»


Знаменитий дизайнер Braun вже давно відомий, в тому числі, і як натхненник класичного дизайну Apple. Майже всі твори Рамса в тієї або іншій мірі вплинули на « яблучні » продукти. І це, по думку майстра, надзвичайно комплімент. &Nbsp;:)
Як-то Дітер Рамс відповів на питання журналіста: якби йому випала можливість почати все спочатку, він навряд чи б захотів знову стати дизайнером. Втім, якби його змусили взяти в руки олівець з блокнотом і наказали розробити дизайн комп'ютера, продукт вийшов би точь-в-точь як у Apple .
« У багатьох журналах і в Інтернеті продукти Apple порівнюють з моїми, наприклад, з транзисторним приймачем, який я придумав в тисяча дев'ятсот п'ятьдесят-п'ять або 1965 року, — каже Рамс. — З точки зору естетики, я знаходжу дизайн Apple чудовим. Я не вважаю його імітацією — навпаки, це комплімент для мене ».
Свій шлях у ПРОМДИЗАЙН Рамс почав в 1 947 році з вивчення архітектури в Школі мистецтв у Вайсбадене. Отримавши диплом і влаштувавшись на роботу, незабаром він дізнався від колеги про вакансії архітектора в компанії « Браун » ;. Дітер без праці отримав це місце, і незабаром з головою занурився в промисловий дизайн.
Якщо б Дітера Рамса змусили взяти в руки олівець з блокнотом і наказали розробити дизайн комп'ютера, продукт вийшов би точь-в-точь як у Apple.
Багаж знань з архітектурі дуже знадобився, коли мова заходила про дизайні пристроїв. &Laquo; До початку виробництва в промисловому дизайні все повинно бути ретельно опрацьовано заздалегідь, — каже Рамс. — Ще на етапі проектування ти повинен знати, що ти створюєш і як ти це збираєшся виготовити, оскільки в ПРОМДИЗАЙН, як і в архітектурі, ціна будь-яких змін набагато дорожче ретельної підготовки. Так що архітектура мене багато чому навчила ».
Погано продумані і спроектовані продукти дуже дратують Рамса. Якщо річ стара, її недосконалість можна зрозуміти — це продукт минулого, і тепер його не можна судити строго. Інша справа сучасні пристрої та предмети, потворних, непотрібних і вводять в оману — таких сьогодні занадто багато.
« Мене також злить вкрай невелике число дизайнерських рішень в сфері оточення. Наприклад, я переконаний, що технології сонячної енергії повинні бути набагато сильніше інтегровані в сучасну архітектуру. В майбутньому ми будемо залежати від відновлюваної енергії, тому технології повинні бути а) інтегровані в існуючі структури, і б) значно краще формалізовані для нових структур. Ми гості на цій планеті, і в майбутнє ми зобов'язані краще піклуватися про її стані ».