Каталог товарів

Гуру промдизайна Дітер Рамс: «Мій комп'ютер був би схожий на комп'ютер Apple»

Категорії
09.03.2015

Знаменитий дизайнер Braun вже давно відомий, в   тому числі, і   як натхненник класичного дизайну Apple. Майже всі твори Рамса в   тієї або   іншій мірі вплинули на « яблучні » продукти. І   це, по   думку майстра, надзвичайно комплімент. &Nbsp;:)

Як-то Дітер Рамс відповів на   питання журналіста: якби йому випала можливість почати все спочатку, він навряд чи   б захотів знову стати дизайнером. Втім, якби його змусили взяти в   руки олівець з   блокнотом і   наказали розробити дизайн комп'ютера, продукт вийшов би точь-в-точь як у   Apple .

« У   багатьох журналах і   в   Інтернеті продукти Apple порівнюють з   моїми, наприклад, з   транзисторним приймачем, який я придумав в   тисяча дев'ятсот п'ятьдесят-п'ять   або   1965   року,   — каже Рамс.   — З   точки зору естетики, я знаходжу дизайн Apple чудовим. Я не   вважаю його імітацією   — навпаки, це комплімент для   мене ».

Свій шлях у   ПРОМДИЗАЙН Рамс почав в   1 947   році з   вивчення архітектури в   Школі мистецтв у   Вайсбадене. Отримавши диплом і   влаштувавшись на   роботу, незабаром він дізнався від колеги про   вакансії архітектора в   компанії « Браун » ;. Дітер без   праці отримав це місце, і   незабаром з   головою занурився в   промисловий дизайн.

Якщо б Дітера Рамса змусили взяти в   руки олівець з   блокнотом і   наказали розробити дизайн комп'ютера, продукт вийшов би точь-в-точь як у   Apple.

Багаж знань з   архітектурі дуже знадобився, коли мова заходила про   дизайні пристроїв. &Laquo; До   початку виробництва в   промисловому дизайні все повинно бути ретельно опрацьовано заздалегідь,   — каже Рамс.   — Ще на   етапі проектування ти повинен знати, що ти створюєш і   як ти це збираєшся виготовити, оскільки в   ПРОМДИЗАЙН, як і   в   архітектурі, ціна будь-яких змін набагато дорожче ретельної підготовки. Так що архітектура мене багато чому навчила ».

Погано продумані і   спроектовані продукти дуже дратують Рамса. Якщо річ стара, її недосконалість можна зрозуміти   — це продукт минулого, і   тепер його не можна судити строго. Інша справа сучасні пристрої та   предмети, потворних, непотрібних і   вводять в   оману   — таких сьогодні занадто багато.

« Мене також злить вкрай невелике число дизайнерських рішень в   сфері оточення. Наприклад, я переконаний, що технології сонячної енергії повинні бути набагато сильніше інтегровані в   сучасну архітектуру. В   майбутньому ми будемо залежати від відновлюваної енергії, тому технології повинні бути а) інтегровані в   існуючі структури, і   б) значно краще формалізовані для   нових структур. Ми гості на   цій планеті, і   в   майбутнє ми зобов'язані краще піклуватися про   її стані ».