Каталог товарів

Benetton: «Наші продавці і керівники не можуть обійтися без iPad»

Категорії
: Benetton: «Наші продавці і керівники не можуть обійтися без iPad»
11.11.2013
Який любитель яскравою стильною одягу не   знає слоган « United Colors of Benetton » ;! Простота і   увагу до   деталям   — якості не   тільки продукції Benetton, але   і   її засобів управління бізнесом. Не дивно, що iPad грає важливу роль в   життя компанії.

Який любитель яскравою стильною одягу не   знає слоган « United Colors of Benetton » ;! Простота і   увагу до   деталям   — якості не   тільки продукції Benetton, але   і   її засобів управління бізнесом. Не дивно, що iPad грає важливу роль в   життя компанії.

Мережа Benetton Group налічує 6   тис. магазинів в   120   країнах. Було просто необхідно знайти надійне і   просте в   використанні мобільне рішення, з   допомогою якого можна було б управляти таким великим бізнесом з   головного офісу поблизу Венеції і   інших відділень компанії в   різних точках світу   — легко і   без   проблем, пов'язаних з   культурними і   географічними обмеженнями. Планшети iPad стали для   компанії стовідсотковим відповіддю на   все питання.

« Відразу після випуску iPad наша компанія усвідомила потенціал цього пристрою, і   ми почали застосовувати його в   своїй роботі. Простота в   використанні і   увагу до   деталям   — ось чим відрізняється iPad від   інших пристроїв »,   — Алдо Чіарадіа, керівник відділу інформаційних технологій, група компаній Benetton Group.

Завдяки iPad, співробітники компанії постійно залишаються на   зв'язку друг з   іншому, і   все необхідне у   них завжди під   рукою, на   відстані одного дотику: електронна пошта, календар подій і   завдань, контакти, документи, презентації , таблиці і   інша інформація, яка потрібна в   час відряджень в   інші країни. При цьому всі дані при передачі надійно шифрується, що гарантує їх стовідсоткову безпеку.

iPad змінює підхід до   продажу

Дивно, наскільки один пристрій може змінити для   великої міжнародної компанії звичний хід роботи. До   того, як в   Benetton стали широко використовувати iPad, співробітникам відділу продажів чотири рази в   рік висилалися друковані каталоги   — дуже об'ємні і   дорогі в   виробництві, не   дозволяли вносити запізнілі правки в   дизайн і   список товарів. До   того ж особливості товару не можна було показати на   роздрукованих фотографіях, тому для   проведення зустрічей торговим представникам видавалися зразки одягу, загальна вага якої становив до   7   кг.

Додаток з   каталогом для   iPad вирішило всі ці проблеми. Зручний інтерфейс дозволяє швидко переглядати каталог, а   можливість наближення фотографій дає можливість розглянути товар в   найдрібніших деталях. Завдяки точній передачі кольору дисплея iPad, можна бути впевненим, що колір одягу на   фотографіях буде повністю відповідати оригіналу. До   того ж електронний каталог дуже просто змінювати. В   підсумку компанія економить 60   днів (!) В   року на   підготовку рекламних матеріалів та   може миттєво вносити в   них зміни.

Інша програма, яка компанія Benetton розробила для   роздрібних продавців, на   тривимірної моделі торгового залу показує на   екрані iPad, як в   магазинах краще розміщувати одяг.

В   комплект розробника ПЗ   для   iOS (SDK) Apple включила всі необхідні ресурси для   самостійної розробки додатків. В   компанії Benetton зрозуміли, що створювати і   інтегрувати iPad-додатки в   вже існуючі системи управління неймовірно просто. При цьому дається повна гарантія на   збереження важливих для   компанії даних.

« Завдяки високої чіткості зображення і   відкалібрувати екрану iPad люди можуть знайомитися з   нашою колекцією і   ділитися інформацією про   ній так швидко, як ніколи раніше »,   — Алдо Чіарадіа, керівник відділу інформаційних технологій, група компаній Benetton Group.

Точне відображення квітів на   екрані iPad

Висока точність передачі кольору   — дуже важлива особливість планшетів iPad. Адже яскраві кольори   — головна особливість марки Benetton. І   якраз завдяки якісному дисплею iPad представники компанії можуть показувати реалістичні і   яскраві кольори колегам і   покупцям по   всьому світу   — в   презентаціях, фотографіях і   рекламних матеріалах.

« iPad   — це стимул для   модернізації компанії і   підтримки її основних цінностей,   — каже Чіарадіа.   — Попросту кажучи, це пристрій, який підтримує розвиток Benetton ».

« Раніше ми думали, що iPad   — це пристрій з   майбутнього,   — каже Сільвія Ре, ІТ-адміністратор компанії в   компанії Benetton,   — але   зараз ми взагалі не   можемо без   нього працювати. Наші продавці і   керівники вже не   можуть обійтися без   iPad ».

На   замітку Компанія Benetton Group заснована в   1965   г. Головний офіс розташований в   Понцано-Венето, Італія. Річний дохід компанії складає більше 2   млрд $. В   зараз в   штаті Benetton Group працює 9   тис. співробітників.

Джерело: Apple.

Читати далі...