Запитайте Apple-експерта: поєднання приємного з корисним


Золоте правило Сергія Хахаміді: нерозв'язних проблем немає. З будь-яким « яблучним » питанням ви можете звернутися до нашому Apple-експерту — НЕ тільки в рамках тематичних семінарів , але і на спеціальних зустрічах, які регулярно проходять в магазинах iStore по всій Україні.
Щоб ви краще уявляли собі формат таких зустрічей, ми попросили Сергія самому розповісти про них. Так що вважайте, це інформація з перших рук, від безпосереднього учасника. &Nbsp;:)
— Сергій, на кого перш за все орієнтовані твої зустрічі?
— На тих, у кого накопичилося безліч запитань, а консультанти в своє робочий час не встигають приділити достатньо уваги на їх рішення. В магазин часто приходить відразу кілька таких Apple-користувачів, і моя робота з ними нагадує сеанс одночасної гри в шахи.

— Про ніж тебе найчастіше запитують?
— Одні відвідувачі хочуть отримати рішення для тих чи інших завдань на своїх iOS-пристроях. Інші приходять зі своїми макбуков, що не розуміючи, як ними взагалі користуватися. Треті хочуть навчитися роботі в програмах iLife і iWork. Четверті просять допомогти розібратися у взаємодії між усіма пристроями їх « яблучного саду » ;: все-таки мережеві і мультимедійні рішення набирають популярність. Так що діапазон інтересів у наших користувачів — як і обсягу знань, до речі кажучи, — дуже широкий.
— І до тобі можна прийти не тільки з питаннями, але і з своїм девайсом, на якому ти відразу ж покажеш рішення проблеми?
— В ідеалі так.
— Можеш навести приклади поширених запитань користувачів і озвучити відповіді на них?
— Так легко. Ось недавно запитували: що робити, якщо під російської учеткой iTunes Store заблокували можливість покупки і оновлень через негативного балансу на кредитній карті? Рішення елементарне: змінити російський iTS на український, прописавши відповідні дані в властивостях облікового запису. Вся заковика була в тому, що людина, будучи громадянином України, що не знав про існування українського iTunes Store, а в російською підрозділі цього магазину українські кредитки більше не приймають.

Ще приклад: що робити, якщо iTunes НЕ визначає iPhone ? &Nbsp; — Тут можна запропонувати кілька варіантів рішення. Спочатку потрібно перезавантажити iTunes — часто буває, що після цього ай-пристрій виявляється без проблем. Якщо не вийшло — пробуємо підключити до комп'ютера через USB-кабель. Потім те ж саме робимо на іншому комп'ютері. При необхідності перевіряємо, чи не пошкоджений док-роз'єм.
— А задавали тобі якісь питання, на які ти відразу не міг дати відповідь?
— Звісно. Доводилося разом шукати в Інтернеті, після цього людина йти не тільки з рішенням своє непросте завдання, але і з посиланнями на компетентний ресурси в Мережі.
— Чим тебе таким собі недавно спантеличували?
— Пам'ятаю, просили налаштувати старий вузькопрофесійний принтер, що не мав офіційної підтримки в OS X і був підключений до PC-машині. Покопирсався в налаштуваннях системи, перепризначували порти — і запрацювало!

— А про чим ще, крім призначених для користувача проблем, ти спілкуєшся з відвідувачами?
— Дуже про чому. Мені взагалі подобається бувати в наших магазинах, знайомитися і спілкуватися з новими людьми. З відвідувачами часто обговорюємо новини, ділимося тим, які функції пристроїв актуальні для нас зараз або які повсякденні додатки використовуємо, показуємо один одному просто креативні і елегантні програми.
— Тобто твої зустрічі з Apple-експертом — це не семінари, а швидше зборів клубу фанатів Apple.
— Чи не зовсім так. Багато хто не відчувають фанатичних емоцій — їм просто подобається користуватися якісною стильною технікою. Плюс приходить багато свічери — тих, хто недавно перейшов з Windows-платформи на Mac. Так що це скоріше клуб для всіх бажаючих щось запитати або розповісти.

— А як часто ти буваєш в різних iStore? Є якась певна періодичність?
— Раз в місяць в Києві і раз в місяць в одному з регіональних iStore.
— Що ж робити, якщо у користувача горить якесь питання і йому конче потрібна твоя консультація?
— Це не проблема. При необхідності я виїжджаю до клієнтам, проводжу індивідуальне і групове навчання. Так мене запрошують компанії або просто клієнти нашої мережі. Так що якщо є бажання поспілкуватися, поєднавши приємне з корисним, — завжди звертайтеся. :)
P. S. Звернутися до Сергію Хахаміді за професійною допомогою ви завжди зможете не тільки особисто на семінарах , але і через наші офіційні веб-ресурси: електронну пошту , Фейсбук-страничку і Твітер-канал .