Каталог товарів

Запитайте Apple-експерта: поєднання приємного з корисним

Категорії
: Запитайте Apple-експерта: поєднання приємного з корисним
29.03.2013
Золоте правило Сергія Хахаміді: нерозв'язних проблем немає. З   будь-яким « яблучним » питанням ви можете звернутися до   нашому Apple-експерту   — НЕ   тільки в   рамках тематичних семінарів, але   і   на   спеціальних зустрічах, які регулярно проходять в   магазинах iStore по   всій Україні.

Золоте правило Сергія Хахаміді: нерозв'язних проблем немає. З   будь-яким « яблучним » питанням ви можете звернутися до   нашому Apple-експерту   — НЕ   тільки в   рамках тематичних семінарів , але   і   на   спеціальних зустрічах, які регулярно проходять в   магазинах iStore по   всій Україні.

Щоб ви краще уявляли собі формат таких зустрічей, ми попросили Сергія самому розповісти про   них. Так що вважайте, це інформація з   перших рук, від безпосереднього учасника. &Nbsp;:)

— Сергій, на   кого перш за все орієнтовані твої зустрічі?

— На   тих, у   кого накопичилося безліч запитань, а   консультанти в   своє робочий час не   встигають приділити достатньо уваги на   їх рішення. В   магазин часто приходить відразу кілька таких Apple-користувачів, і   моя робота з   ними нагадує сеанс одночасної гри в   шахи.

— Про   ніж тебе найчастіше запитують?

— Одні відвідувачі хочуть отримати рішення для   тих чи   інших завдань на   своїх iOS-пристроях. Інші приходять зі   своїми макбуков, що не   розуміючи, як ними взагалі користуватися. Треті хочуть навчитися роботі в   програмах iLife і   iWork. Четверті просять допомогти розібратися у   взаємодії між усіма пристроями їх « яблучного саду » ;: все-таки мережеві і   мультимедійні рішення набирають популярність. Так що діапазон інтересів у   наших користувачів   — як і   обсягу знань, до речі кажучи,   — дуже широкий.

— І до   тобі можна прийти не тільки з питаннями, але і з   своїм девайсом, на   якому ти відразу ж покажеш рішення проблеми?

— В   ідеалі так.

— Можеш навести приклади поширених запитань користувачів і   озвучити відповіді на   них?

— Так   легко. Ось недавно запитували: що робити, якщо під   російської учеткой iTunes Store заблокували можливість покупки і   оновлень через негативного балансу на   кредитній карті? Рішення елементарне: змінити російський iTS на   український, прописавши відповідні дані в   властивостях облікового запису. Вся заковика була в   тому, що людина, будучи громадянином України, що не   знав про існування українського iTunes Store, а   в   російською підрозділі цього магазину українські кредитки більше не   приймають.

Ще приклад: що робити, якщо iTunes НЕ   визначає iPhone ? &Nbsp; — Тут можна запропонувати кілька варіантів рішення. Спочатку потрібно перезавантажити iTunes   — часто буває, що після цього ай-пристрій виявляється без   проблем. Якщо не   вийшло   — пробуємо підключити до   комп'ютера через USB-кабель. Потім те ж саме робимо на   іншому комп'ютері. При необхідності перевіряємо, чи не   пошкоджений   док-роз'єм.

— А   задавали тобі якісь питання, на   які ти відразу не   міг дати відповідь?

— Звісно. Доводилося разом шукати в   Інтернеті, після цього людина йти не   тільки з   рішенням своє непросте завдання, але   і   з   посиланнями на   компетентний ресурси в   Мережі.

— Чим тебе таким собі недавно спантеличували?

— Пам'ятаю, просили налаштувати старий вузькопрофесійний принтер, що не   мав офіційної підтримки в   OS   X   і   був підключений до   PC-машині. Покопирсався в   налаштуваннях системи, перепризначували порти   — і   запрацювало!

— А   про   чим ще, крім призначених для користувача проблем, ти спілкуєшся з   відвідувачами?

— Дуже про   чому. Мені взагалі подобається бувати в   наших магазинах, знайомитися і   спілкуватися з   новими людьми. З   відвідувачами часто обговорюємо новини, ділимося тим, які функції пристроїв актуальні для   нас зараз або   які повсякденні додатки використовуємо, показуємо один одному просто креативні і   елегантні програми.

— Тобто твої зустрічі з   Apple-експертом   — це не   семінари, а   швидше зборів клубу фанатів Apple.

— Чи не   зовсім так. Багато хто не   відчувають фанатичних емоцій   — їм просто подобається користуватися якісною стильною технікою. Плюс приходить багато свічери   — тих, хто недавно перейшов з   Windows-платформи на   Mac. Так що це скоріше клуб для   всіх бажаючих щось запитати або   розповісти.

— А   як часто ти буваєш в   різних iStore? Є якась певна періодичність?

— Раз в   місяць в   Києві і   раз в   місяць в   одному з   регіональних iStore.

— Що ж робити, якщо у   користувача горить якесь питання і   йому конче потрібна твоя консультація?

— Це не   проблема. При необхідності я виїжджаю до   клієнтам, проводжу індивідуальне і   групове навчання. Так мене запрошують компанії або   просто клієнти нашої мережі. Так що якщо є бажання поспілкуватися, поєднавши приємне з   корисним,   — завжди звертайтеся.  :)

P. S. Звернутися до   Сергію Хахаміді за професійною допомогою ви завжди зможете не   тільки особисто на   семінарах , але   і   через наші офіційні веб-ресурси: електронну пошту , Фейсбук-страничку і Твітер-канал .

Читати далі...