Каталог товарів

Картинки з історії: друкована реклама Apple

Категорії
: Картинки з історії: друкована реклама Apple
19.10.2012
На сайті « Ретронавт » з'явилася дуже цікава галерея зразків реклами Apple, що публікувалася в друкованих виданнях США в період з 1975 по 2002 рік. Зайвий раз можна переконатися, що в рекламних справах « фруктова компанія » розумілася навіть за часів свого першого успіху.

На   сайті « Ретронавт » з'явилася дуже цікава галерея зразків реклами Apple, що публікувалася в   друкованих виданнях США в   період з   1 975   по  , 2002   рік. Зайвий раз можна переконатися, що в   рекламних справах « фруктова компанія » розумілася навіть у   часи свого першого успіху.

Наприклад, фотографія яблука зі   слоганом « Простота   — межа вишуканості » стала першою рекламою, в   якою Apple показала своє прагнення до   мінімалізму в   своїх промо-кампаніях. На   неськолко років « яблучники » відійшли від цієї концепції, але   в   кінці 90-х повернулися до   ній.

Трапляється, що Apple створювала і   приголомшливо погану рекламу, як, наприклад, ось цю. Начебто і   дитина в   кадрі, і   він грає на   Apple II, але   комп'ютер стоїть десь збоку, хлопчик лежить на   столі в   неприродному положенні і   змушений дивитися в   протилежну від комп'ютера бік, поки сміхотливий дядечко робить йому розслабляючий масаж … За   щастя, це лише виняток із   правила. &Nbsp;:)

Think different — без   перебільшення, одна з   легендарних рекламних кампаній світу. Під   в чому завдяки саме цій серії зображень про   Apple знову заговорили в   позитивному сенсі, в   той час як компанія практично досягла свого дна і   була на   межі банкрутства. Вся витонченість ідеї цієї кампанії полягала саме в   слогані Think Different (« Думай інакше »), з   яким на   підсвідомому рівні автори пов'язали логотип Apple. Дуже тонка і   красива робота, в   тому числі і   в   психологічному сенсі.

Macintosh став першим масовим комп'ютером, який дійсно був простий в   роботі. Ця думка дуже здорово була показана на   фотографії, підкріпленої текстом: « З   235   мільйонів американців лише мала частина може працювати з   комп'ютером ».

Хоча PowerMac G4 Cube провалився на   ринку, виглядав він приголомшливо, і   Apple дуже влучно підіграла цьому через свою рекламу. На   цьому зображенні   — лише коротка фраза: « Підказка: це комп'ютер ».

Незважаючи на   всю свою принадність, перші аймаку НЕ   завжди отримували схвальні відгуки: прості лінії напівпрозорого корпусу багато хто називав грубими і   занадто надуманими. Серією таких рекламних публікацій Apple довела, що до   аймаку варто ставитися з   усією серйозністю. В   вільному перекладі слоган на   цьому зображенні можна було б перевести так: « Міл, а  , не   дебіл ».

Слідом за iMac пішла хвиля реклами перших Айбуков, чия завзята зовнішність ніяк НЕ   була пов'язана з   обчислювальними можливостями цих корпоративної комп'ютерів. Цю ідею підкреслює лаконічний слоган: « Чорна краватка по   бажанням ».

А   цю рекламу (точніше її слоган) Apple повторила через багато років по тому, коли в   світ вийшов iPhone 4. « Він все змінив. Знову »   — пам'ятаєте?   :) Тут же показаний новенький на   той момент (і   дуже дорогий) Apple Lisa   — перший « яблучний » комп'ютер з   графічним інтерфейсом користувача.

Більш повну галерею старої друкованої реклами Apple можна подивитися на   сайті Retronaut .

Читати далі...