Картинки з історії: друкована реклама Apple


На сайті « Ретронавт » з'явилася дуже цікава галерея зразків реклами Apple, що публікувалася в друкованих виданнях США в період з 1 975 по , 2002 рік. Зайвий раз можна переконатися, що в рекламних справах « фруктова компанія » розумілася навіть у часи свого першого успіху.
Наприклад, фотографія яблука зі слоганом « Простота — межа вишуканості » стала першою рекламою, в якою Apple показала своє прагнення до мінімалізму в своїх промо-кампаніях. На неськолко років « яблучники » відійшли від цієї концепції, але в кінці 90-х повернулися до ній.

Трапляється, що Apple створювала і приголомшливо погану рекламу, як, наприклад, ось цю. Начебто і дитина в кадрі, і він грає на Apple II, але комп'ютер стоїть десь збоку, хлопчик лежить на столі в неприродному положенні і змушений дивитися в протилежну від комп'ютера бік, поки сміхотливий дядечко робить йому розслабляючий масаж … За щастя, це лише виняток із правила. &Nbsp;:)

Think different — без перебільшення, одна з легендарних рекламних кампаній світу. Під в чому завдяки саме цій серії зображень про Apple знову заговорили в позитивному сенсі, в той час як компанія практично досягла свого дна і була на межі банкрутства. Вся витонченість ідеї цієї кампанії полягала саме в слогані Think Different (« Думай інакше »), з яким на підсвідомому рівні автори пов'язали логотип Apple. Дуже тонка і красива робота, в тому числі і в психологічному сенсі.

Macintosh став першим масовим комп'ютером, який дійсно був простий в роботі. Ця думка дуже здорово була показана на фотографії, підкріпленої текстом: « З 235 мільйонів американців лише мала частина може працювати з комп'ютером ».

Хоча PowerMac G4 Cube провалився на ринку, виглядав він приголомшливо, і Apple дуже влучно підіграла цьому через свою рекламу. На цьому зображенні — лише коротка фраза: « Підказка: це комп'ютер ».

Незважаючи на всю свою принадність, перші аймаку НЕ завжди отримували схвальні відгуки: прості лінії напівпрозорого корпусу багато хто називав грубими і занадто надуманими. Серією таких рекламних публікацій Apple довела, що до аймаку варто ставитися з усією серйозністю. В вільному перекладі слоган на цьому зображенні можна було б перевести так: « Міл, а , не дебіл ».

Слідом за iMac пішла хвиля реклами перших Айбуков, чия завзята зовнішність ніяк НЕ була пов'язана з обчислювальними можливостями цих корпоративної комп'ютерів. Цю ідею підкреслює лаконічний слоган: « Чорна краватка по бажанням ».

А цю рекламу (точніше її слоган) Apple повторила через багато років по тому, коли в світ вийшов iPhone 4. « Він все змінив. Знову » — пам'ятаєте? :) Тут же показаний новенький на той момент (і дуже дорогий) Apple Lisa — перший « яблучний » комп'ютер з графічним інтерфейсом користувача.

Більш повну галерею старої друкованої реклами Apple можна подивитися на сайті Retronaut .