Каталог товарів

Точка зору: Чому 2012 рік було для Apple найважливішим

Категорії
: Точка зору: Чому 2012 рік було для Apple найважливішим
28.12.2012
На тлі відсутності Стіва Джобса, Тім Кук і його команда, увійшовши в 2012 рік, зіткнулися з цілою горою питань. Хто буде дивиться вперед? Чи залишиться iPhone як і раніше успішним? Що станеться з Mac тепер, коли iPad став звіром на власних ногах? Редактор блогу Cult of Mac Бастер Гайне намагається відповісти на ці питання.

На   тлі відсутності Стіва Джобса, Тім Кук і   його команда, увійшовши в   2012   рік, зіткнулися з   цілою горою питань. Хто буде дивиться вперед? Чи залишиться   iPhone як і раніше успішним? Що станеться з   Mac тепер, коли iPad став звіром на   власних ногах? Редактор блогу Cult of Mac Бастер Гайне намагається відповісти на   ці питання.

Найважливіше питання, з   яким Apple зіткнулася в   початку 2012   року,   — зуміє   вона зберегти свою перевагу, коли конкуренти дихають в   потилицю, і   немає властивих Стіву Джобсу бачення, харизми і   удачі в   переговорах? 2012-й став роком перевірки, чи зможе   Apple витримати випробування. Проблеми і   противники, з   якими компанія зіткнулася в   2012   року,   — одні з   найважливіших для   неї, але   все ж вона зуміла пройти крізь лещата і   здивувати нас новими продуктами і   стратегічними напрямами.

Вперше за багато років Apple   — НЕ   єдина компанія, яка вкладає душу в   дизайн продуктів.

Ніколи ще технічний Світ не   бачив такого дивного прояву конкуренції. Кожна велика хайтек-компанія в   світі (за винятком, здається, RIM) знаходиться в   режимі бойового реактивного двигуна, збройного сліпучим поруч фантастичних продуктів, що радують клієнтів. Кулачні бої за свої планшети ведуть не   тільки Amazon і &​​nbsp; Barnes & Noble, але   навіть Microsoft з   Google включилися в   цю гру, і   їх продукти дійсно виглядають приголомшливо. Тепер кожен хоче поєднувати апаратне і   програмне забезпечення, як Apple робила це на   протягом останніх 30   років; і   вони [виробники] тут виконали пристойну роботу.

Компанії не   тільки освоюють стратегію інтеграції « заліза » і « софта » ;, яку реалізувала Apple, але   і   намагаються повторити її любов до   дизайну. В   цій галузі Apple завжди домінувала, але   вперше за багато років вона   — НЕ   єдина компанія, яка вкладає душу у   зовнішність продуктів.

Microsoft одержима дизайном Surface настільки, що додала додаткові кріплення, завдяки яким клавіатура і   підставка виглядають дуже органічно. Телефони Nokia Lumia виглядають представницький і   елегантно. Barnes & Noble несподівано пройшла шлях від продавців книг до   виробників платншетних комп'ютерів. І   навіть після невдалого запуску Nexus Q планшети Google Nexus 7   і   Nexus 10   є найбільш перспективними на   ринку після iPad і   iPad mini.

Відповідь на   подібну атаку, з   якою зіткнулася Apple в   2012   року, здавався неможливим для   будь-який інший компанії. Але   Apple не   тільки відповіла, але   і   перевела гру на   абсолютно новий рівень. В   2012-му вона оновила майже всі свої великі продукти. Команда дизайнерів Джоні Айва заслужила чимало орденів за те, що невтомно трудилася весь рік і   переробила все, що є на   їхньому сайті.

Команда дизайнерів Джоні Айва заслужила чимало орденів за те, що невтомно трудилася весь рік.

Apple не   тільки показала нам повністю оновлений iPhone   — вона освіжила лінійки iMac , iPad , iPod touch , iPod nano і   MacBook Pro . Вона обновила Mac Pro , Mac mini і   iPod shuffle . Але   навіть цього їм здалося замало і   вони створили новий планшетний комп'ютер iPad mini та   ще, ймовірно, працюють над   iTV (що поки залишимо в   розряді чуток   — прим. ред.) .

Кількість оновлених продуктів, які надала Apple в   цього року, дійсно неймовірно. В   результаті цієї пекельної роботи ціна акцій Apple рвонула вгору, а   їх резерв готівки ще ніколи не   досягав теперішніх показників. Вони навіть виграли битву на   юридичному фронті, відвоювавши мільярд доларів в   патентній суперечці з   компанією Samsung.

Немов цього всього було недостатньо, Тім Кук зробив ще кілька сміливих кроків в   реорганізації своєї управлінської команди. Незважаючи на   величезний успіх iOS, був звільнений Скотт Форстолл , а   його обов'язки розділили між собою інші члени екіпажу. Звільнивши Форсталл, Тім Кук продемонстрував, що Apple вдосконалюється, незважаючи на   визнані авторитети. Хоча управління Стіва Джобса було успішним, Кук зі   своєю командою повинні вийти з   тіні « батька-засновника ».

Якщо в   якийсь момент Apple поскользнется, цим скористається інша компанія.

Обов'язки по   розробці програмного і   апаратного інтерфейсу продуктів зараз приймає на   себе Джоні Айв, і   Кук визнав, що Apple потрібен хтось володіє таким же баченням продуктів, яке було у   Стіва Джобса. У   Кука немає такого бачення, але   у   Айва є. Бажання Кука надати Айву більше можливостей, ніж він мав при Джобса, показало, що Кук прекрасно розуміє свої сильні сторони і  , не   боїться визнати слабкі, щоб знайти для   них кращі рішення.

Хоча в   цього року в   Apple поліпшили продуктові лінійки і   підвищили взаємодія ключових ланок в   цього року, для   компанії залишається небезпека   — у   них все ще немає гарантованого виграшу в   технологічної війні. Якщо в   якийсь момент Apple поскользнется, цим скористається інша компанія. Карти Apple принесли багато розчарування. iPad mini чудовий, але  , не   досить доступний, щоб знищити Kindle Fire HD або   утримати людей від покупки Microsoft Surface. Телефони Android наздоганяють iPhone 5, хоча він продається як ніколи добре.

Позиції Apple зараз дуже хороші, але   замість того, щоб трохи перепочити після важкої роботи, виконаної в   2012   року, вони будуть змушені в   2013   році працювати так само, або   ще більше.

2012   рік важливий не   тільки для   Apple. Він був важливий для   кожної компанії, тому що показав, як виглядає технологічна перспектива на   найближчі п'ять років. Apple прийняла виклик і   диктувала темп всієї ІТ-індустрії. Microsoft, Google, Amazon, Nokia і   Samsung не   можуть випускати гідний продукт кожні два-три роки, але   Apple може.

Apple і   їхні конкуренти показали, що якщо хтось хоче стати безперечним королем на   ринку, йому доведеться створювати неймовірні продукти в   кожної категорії щорічно. Досконалість   — це більше не   мета, це абсолютна необхідність для   того, щоб виграти.

Гра почалася.

Джерело: Cult of Mac .

Читати далі...